Time’s Up: Celebrity 1

Każda para ma 30 sekund na odgadnięcie jak największej liczby haseł. Jedna osoba próbuje powiedzieć drugiej, co jest na karcie.

Czas minął: Celebrity 1 to nowa kolekcja książek z udziałem gwiazd – historycznych, fikcyjnych i znanych nam w mediach, z którymi możesz cieszyć się tą zabawną formą chwil, w których książki z Time’s up Celebrity 2 i rodzina znają się. Jest to samodzielna gra, która zawiera wszystkie elementy, w które musisz zagrać. Karty mają to samo odwrocie i można je łączyć z innymi wersjami czasowymi.

treść:

szkolenie
torba
klepsydra
220 książek
Broszura na temat zapisywania wyników
Broszura z informacjami o znanych osobach, które pojawiają się w książkach

Kosmiczna misja

Przygotuj rakiety i kombinezony kosmiczne na misję kosmiczną!
Gracze rozpoczynają misję odkrywania nowych planet i budowania na nich stacji kosmicznych. Gracz, który zbuduje najwięcej stacji, wygrywa.
Wybierając odpowiednie kamienie, gracze odkrywają nowe planety.
Każdy z nich musi składać się z czterech płyt. Budując stacje kosmiczne, gracze mogą korzystać z pomocy kosmitów!
2-4 graczy
Wiek: 6-106 lat
Czas: 20 minut

Gra przyciągnie zarówno dzieci, jak i dorosłych. W końcu każdy z nas, z pomocą astronautów, chce badać planety i budować stacje kosmiczne pod wesołymi kosmitami.

Gra nie jest skomplikowana, a dość duży zbieg okoliczności oznacza, że ​​każda gra wygląda zupełnie inaczej. W grze praktycznie nie ma interakcji, więc gra działa płynnie. Każdy układa planety krok po kroku i buduje na nich stacje. Gracz, który zbuduje najwięcej, wygrywa.

Autorem mechanizmu gry jest Filip Miłuński, a ilustracje wykonał Maciej Szymanowicz

W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! Znajdziesz gry rodzinne, do których chciałbyś wrócić. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ekscytująca i pełna emocji.

Korzyści z DOBREJ GRY w serii DOBRA CENA! Jest bardzo atrakcyjna grafika, z ilustracjami Macieja Szymanowicza oraz pomysłowymi i bardzo interesującymi grami rodzinnymi, przygotowanymi przez polskich autorów specjalnie na potrzeby tej serii.

DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! to seria rodzinnych gier stołowych, która oferuje graczom od 6 do 106 niezapomnianych chwil. Gry z tej serii mają łatwe do nauczenia się zasady, zapewniając dobre emocje.

Rodzice docenią fakt, że każda gra z tej serii rozwija różne umiejętności młodych graczy: znajomość kolorów i kształtów, wyobraźnię przestrzenną, pamięć i percepcję, znajomość liter i szybkie decyzje.

Katamino

Rodzina Katamino – kolorowa, solidna i różnorodna

Pierwszym plusem tej edycji są drewniane klocki pokryte warstwą kolorowego jeziora. Kolorowa różnorodność ułatwia dzieciom znalezienie odpowiednich przedmiotów, a kształty, które tworzą na planie lub w pokoju, są oszałamiające wizualnie. Wszystkie elementy zostały solidnie wykonane. Oprócz 18 klocków, ta wersja zawiera drewnianą tablicę z 2 przegrodami, zeszyty i instrukcje, w których znajdziesz różne warianty gier i gier opartych na klasycznych zasadach Pentomino.
Rodzina Katamino – rozwija się poprzez zabawę

Katamino zdobyła wiele nagród w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, w tym grę roku 2015 magazynu Creative Child Magazine oraz nagrodę Parent’s Choice Awards 2003. Z tego powodu gra jest ceniona na całym świecie. Rozwija zdolności motoryczne dzieci, geometryczne umiejętności planowania i przestrzeni, wymusza logiczne myślenie i niezwykłe podejście do rozwiązywania zadań. Budzi także wielkie emocje poprzez współzawodnictwo lub chęć samodzielnego rozwiązywania problemów. Jest to gra rodzinna dla 1-2 osób z zadaniami dla dzieci w wieku 3 lat i starszych, a także dla dorosłych. Wersja rodzinna oferuje graczom:

Puzzle dla 3-latków

Samouczek zawiera 5 wzorów przedstawiających zwierzęta wyświetlane na jednym poziomie na blokach w pudełku. Kształtowanie jest dużym wyzwaniem dla przedszkolaków i są one bardzo zaangażowane. Oczywiście dzieci mogą tworzyć własne elementy składowe, można również odwiedzić oryginalną stronę internetową wydawcy www.gigamic.com lub wyszukać modele w Internecie. Byłbym jednak bardzo szczęśliwy, gdyby takie modele były również gromadzone na stronie internetowej polskiego wydawnictwa. Umieszczanie klocków własnej wyobraźni w samolocie lub w kosmosie daje dzieciom tyle samo przyjemności, co używanie klocków do innych gier. Ta gra jest dla 1 gracza.

Wsiąść do pociągu europa

Od surowych wzgórz Edynburga po słoneczne nadmorskie promenady w Stambule, od zatłoczonych ulic Pampeluny po wietrzny Berlin – Wsiąść do pociągu: Europa zabierze Cię w wielką podróż przez wielkie miasta starego kontynentu na początku ubiegłego wieku ,

Czy odważysz się przejść przez ciemne tunele Szwajcarii? Wsiąść na prom przez Morze Czarne? Czy zamierzasz budować dumne komórki w stolicach imperiów? Następny krok może sprawić, że będziesz największą koleją w Europie! Spakuj bagaż, zabierz bagaż i wsiadaj do pociągu!

Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezwykle popularnej serii o wielkiej przygodzie kolejowej. Gracze zbierają karty z wagonami i budują stacje, pokonują tunele, korzystają z promów i przejmują linie kolejowe, takie jak długa i szeroka Europa.

Wsiąść do pociągu: Europe to prosta i elegancka gra, której można się nauczyć w 5 minut. Zapewnia to zabawę całej rodzinie, a także przemawia do doświadczonych graczy.

Wsiąść do pociągu: gracze z Europy najpierw otrzymają bilety (zadania) do wykonania, na przykład „Warszawa – Madryt” lub „Paryż – Ateny”. Podczas gry budują wagony na mapie Europy, a dwie osoby nie mogą korzystać z tej samej trasy (chyba że jest podwójna linia).

Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, dzięki czemu możesz wykonywać swoje zadania tak skutecznie, jak to możliwe, blokować przeciwników i podbijać najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w kilka minut!

Wsiąść do pociągu: Europa jest szczególnie polecana osobom rozpoczynającym grę planszową od przygody. Nie oznacza to, że nie jest to wyzwanie dla wymagających amatorów. To gra dla wszystkich – mogą nią grać zarówno dzieci, jak i dorośli. Udane połączenie strategii elementów i szczęścia pozwala zwycięzcom nawet początkującym.

To, co wyróżnia wydanie europejskie od Stanów Zjednoczonych, to możliwość korzystania ze specjalnych budynków, takich jak dworce kolejowe. Jeśli okaże się, że inny gracz blokuje dostęp do wybranego miasta na meandrującym schemacie trasy – jeśli umieścisz tutaj stację, możesz użyć trasy, która należy do innego gracza. Ponadto podczas gry napotkamy połączenia naziemne i wodne, które zawierają specjalne zasady dotyczące przepełnienia tras. To prawdziwy bankiet dla fanów Wsiąść do pociągu!

Tash-Kalar

Nic dziwnego, że Tash-Kalar wzbudziła ciepłe emocje jeszcze przed wyjściem. Nietrudno zgadnąć, że to dzięki autorowi Vlaadi Chvatil – twórcy wielkiej cywilizacji lub popularnego podziemnego władcy. Podobnie może to być temat: Zarówno tytuł, jak i okładka i klimat opisane w ogłoszeniach zapowiadały niesamowite, soczyste i krwawe bitwy. Bardziej ostrożni obserwatorzy szybko zdali sobie sprawę, że Tash-Kalar od samego początku powinna być taktyczną łamigłówką, która jest lekko otoczona klimatem. Niestety wszyscy inni szybko się rozczarowują. Szkoda, że ​​społeczność otrzymała wstępne opinie od rozczarowanych niezadowolonych ludzi.

Dziś znów oglądamy Tash-Kalar, dzięki polskiej edycji. Rebel.pl, znany z współpracy z CGE, odważył się dopracować ten tytuł i … no co?
Chodzi o klimat

Tash-Kalar to starożytna magiczna umiejętność sztuk walki praktykowana na arenach i kolosach znanego świata.
Tash-Kalar to także nazwa najstarszej i najbardziej znanej areny, na której narodziła się cała ta tradycja.
W końcu Tash-Kalar to ekscytująca gra planszowa, która stawia przed graczami te same intelektualne wyzwania, z którymi zmagały się stulecia.

Czarodzieje będą walczyć na arenie. Tajemnicze wzory są używane do wzywania stworzeń, potworów i wielkich legendarnych stworzeń. Każda rasa ma swoje osobliwości (z wyjątkiem być może symetrycznych północnych i południowych imperiów) i istoty.

Dlatego przywołamy poruszające się stworzenia, wyeliminujemy znajdujące się w pobliżu jednostki wroga i w mgnieniu oka zamienimy się w zimny kamień – kalorię, która służy tylko do kolejnych wezwań. Dziwna walka, walka między głazami … Ale jak ekscytujące …

Qwirkle Travel

STRATEGIA TAKTYCZNA: Qwirkle to idealna gra do doskonalenia manewrów taktycznych gracza, planowania strategicznego i myślenia przyszłościowego. Czy zobaczysz monolityczny ruch, który katapultuje cię na pierwsze miejsce?
ŁATWE W OBSŁUDZE ZASADY: wciągająca gra z łatwymi do przestrzegania zasadami, Qwirkle jest świetna dla młodszych graczy. Zasady gry są podstawowe: po prostu buduj linie, dopasowując płytki na podstawie koloru lub kształtu i zdobywaj za to punkty.
GRY, KTÓRE UCZĄ: W Qwirkle można grać od wczesnych lat, umożliwiając małym dzieciom i osobom starszym rozwijanie i doskonalenie umiejętności rozpoznawania przestrzeni, planowania i rozwiązywania problemów. Planuj, wygrywaj i ucz się jednocześnie!
BEZ PROBLEMÓW PODRÓŻY: Qwirkle to idealna gra do zabrania do domu znajomego lub na długą podróż, a nasza solidna torba podróżna sprawia, że ​​jest to o wiele łatwiejsze. Ponadto w Qwirkle można grać bez planszy, dzięki czemu jest to idealna gra, gdy Twoja rodzina w podróży czeka na lotnisku lub w innym miejscu.
ZAWIERA: Produkt zawiera 108 (3/4 cala) płytki z litego drewna Qwirkle, 1 solidny pokrowiec podróżny, 1 instrukcję.