Nowości planszówkowe 7.12

Więc w tym tygodniu Quinns wrzucił trochę kickstarterowego vol-au-vent rekomendacji do obrotowego newzy susan (Ale pamiętaj, Kickstarter nadal wydaje się opierać próbom związkowym Kickstarter United, więc proszę wywieraj presję, aby ich zachęcić! Zobacz którekolwiek z nich kilka ostatnich wiadomości, aby uzyskać więcej informacji.)

Labyrinthos pozwala odkrywać niesławny labirynt Minosa. Będziesz biegał wokoło, szukając kluczy, a od czasu do czasu zostaniesz zjedzony przez bestię z głową byka. Labirynt może się zmienić w dowolnym momencie, więc musisz zrównoważyć swoją drogę do domu z chęcią zepsucia planów wrogów.

Podobnie jak w prawdziwym życiu, działania są ograniczone przez liczbę rąk i stóp, które podniosłeś podczas ostatniej tury: Ręce pomagają manipulować labiryntem, stopy pozwalają ci przez nie przejść. Klucze te służą nie tylko do odblokowywania, lecz zapewniają specjalne umiejętności, które uderzają w te, od których zaczynasz. Wygląda ładnie i brzmi wrednie, które osobiście to dwie z moich ulubionych rzeczy.

Labyrinthos może pochwalić się kobiecym zespołem projektantów i artystów – co jest rzadkością w branży – a strona kickstarter ujawnia również, że wszyscy zaangażowani mają dobre psy. Nie jestem w stanie zmobilizować budzącego wątpliwości znaku towarowego tej witryny, ale nie pozwól, aby moja wrażliwość na ogar skłoniła Cię do ryzykowania pieniędzy, na które Cię nie stać!

Tajwański projektant Chi Wei Lin ma w tej chwili piękny pamiętnik o grze promującej świadomość zanieczyszczenia oceanu.

Ocean Crisis to wspólne sprzątanie, w którym gracze współpracują na plaży, aby zapobiec gromadzeniu się tworzyw sztucznych w samym sercu Pacyfiku. Istnieje kilka interesujących zagadek związanych z prądem oceanicznym, który czasami wyciąga odpady w kierunku plaży, gdzie można je wyłowić, a czasem zabiera śmieci, których nie zabrałeś z powrotem do morza. Istnieje także drzewo umiejętności związane z plażą, które odblokowuje specjalne umiejętności i opcjonalne misje poboczne, aby ocalić delfiny i żółwie itp. Nie jest jasne, gdzie wyląduje w spektrum „czysto edukacyjnym”, aby „faktycznie zabawić”, ale jestem dość ciekawy. Projektant nie udaje, że istnieją proste rozwiązania kryzysu zanieczyszczenia, więc wygląda na to, że może to być dość trudne ciastko.

To ponury temat, ale wygląda na ciekawe ujęcie. Mimo że nie zawsze trafiają w sedno, zawsze cieszymy się, że gry próbują zmagać się z problemami związanymi z rzeczywistymi problemami.

Boondoggle Hob!

To moje dwa słowa na temat najnowszej gry fabularnej Meguey i Vincenta Bakera opartej na zbudowanym przez nich systemie Apocalypse World. Pod Hollow Hills nie jest post-apokalipsa, chodzi o wykonawców cyrku i dziwny świat, w którym podróżują. Boondoggle Hob to nazwa jednego z trzynastu podręczników do archetypów postaci, najwyraźniej jakiegoś bzdurnego goblina.

Szczerze mówiąc, po prostu używam jakiejkolwiek wymówki, aby to powtarzać. Boondoggle Hob! To dwa słowa, które z największą przyjemnością widziałem obok siebie od miesięcy. Cóż, to moje krytyczne oko całkowicie się zachwiało. Musisz przekonać się sam i zdecydować, czy puste wzgórze jest tym, na którym chcesz kopać i żonglować.

Wielbiciel gier z obracającymi się dyskami, ale dewastacja świata przyrody nie jest dla ciebie wystarczająco ważna? A może ważymy twoje prawdziwe serce?

Pharaon wydaje się być egipskim połączeniem Gry Życia i teologii Dobrego Miejsca, dającym ci ograniczoną ilość czasu na podjęcie działań, które ostatecznie ocenią wartość twojego życia. Sposób, w jaki grasz, określi, czy zostaniesz przeniesiony do życia pozagrobowego na palankinie, czy ciągnie Cię kopanie i krzyczenie. To prawdopodobnie fałszywe przedstawienie zarówno starożytnego egipskiego życia pozagrobowego, jak i gry, o której mówimy, ale z pewnością jest to nastrój.

Dzięki obracającemu się środkowemu dyskowi, który zmienia koszt działań i trudnemu do opanowania czasowi, wygląda to jak klasyczny ekonomiczny palnik mózgu. Niestety ukrywa swój niezwykły motyw pod znakiem towarowym „eurogame beż” i rotacyjną sałatką z ikonografią. Myślę, że Egipt był dość piaszczysty i hieroglificzny, ale nie jest to najbardziej inspirująca deska, jaką kiedykolwiek widziałem. Prawdopodobnie już wiesz, czy takie rzeczy powodują, że twoje serce jest ciężkie lub lekkie. Nie jestem pewien, czy trzymam Horusa, ale jestem ciekawy, co ludzie o nim myślą.